#Week11 : New Year Eve

Sedar tak sedar kita dah masuk tahun baru.

Dan tetibe aku menaip dalam bahasa melayu. Saja nak martabatkan bahasa melayu untuk satu dua post.

Bila dah masuk tahun baru nie, tarikh untuk hantar gambar pameran pun makin dekat. Maka aku dengan gigihnya berusaha menangkap sebanyak mungkin gambar untuk dipilih oleh sir sebelum dihantar ke “printing”

Hantar punya hantar rupanya semuanya ditolak.

 

MashaAllah. Luluh hati.

Fikiran pun buntu. Masa tu mulalaa fikir yang diri ini tiada bakat langsung dalam bidang fotografi.

 

Tapi juara takkan menyerah kalah. Eceh. Poyo je.

 

Dengan berbekalkan kritikan yang sir lemparkan pada aku, aku kuatkan semangat dan gagahkan diri untuk terus menangkap gambar yang terbaik untuk dipamerkan dalam pameran kelak. Doakan aku yaa.

 

Dibawah merupakan beberapa keping gambar aku yang ditolak.

 

Leave a comment